Man aangehouden na diefstal

De 39-jarige M.D. is op woensdag 7 juni 2023 door de politie van het station Latour, ter zake diefstal aangehouden.

M.D. wordt ervan verdacht op een adres aan de Goede Zorgweg dertig zinkplaten en twee sportvelgen te hebben weg genomen. De benadeelde deed van deze diefstal aangifte op het voormeld politiestation.

De verdachte werd vervolgens ter voorgeleiding overgebracht naar voornoemd station. Na afstemming met het Openbaar Ministerie is M.D. hangende het onderzoek door de politie in verzekering gesteld.

Dit bericht delen

WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn

Wij gebruiken cookies om de website goed te laten werken en om volledig anoniem het gebruik van onze website te analyseren.