11 maanden oude baby sterft na inname huismiddel

De 11 maanden oude Akash Jiboth is vanmiddag, zondag 4 mei,  in het ziekenhuis overleden. Vanmorgen heeft zijn oma hem een huismiddel toegediend bekend als “fopper”. Dit middel is vervaardigd uit de aftreksel van tabak en terpentine. Naar zeggen van de oma dacht zij dat zij haar kleinzoon een hoestdrank te drinken gaf omdat hij aan het hoesten was. Het middel is hangende het onderzoek in beslag genomen. Het ontzielde lichaam van Akash is door de politie in beslag genomen na afstemming met een lid van het Openbaar Ministerie. Alle in deze zaak betrokken personen worden bij proces-verbaal verhoord . Deze zaak is in onderzoek bij de politie van het bureau Nieuwe-Grond. Nadere informatie volgt.

Dit bericht delen

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Wij gebruiken cookies om de website goed te laten werken en om volledig anoniem het gebruik van onze website te analyseren.