10 jarige jongen overleden na het eten van rattengif

De 10-jarige Vigo Gaga van het dorp Djoemoe is vandaag in de vroege ochtend overleden, nadat hij rattengif  op beschuit moet hebben gegeten. Zijn oma zou het gif op beschuitjes in haar woning hebben gezet ter vernietiging van ongedierte. Gisteravond moet Vigo, samen met een jongere zus en broer, in het huis van zijn oma zijn geweest toen zij niet aanwezig was.  Bij die gelegenheid zou hij de vergiftigde beschuitjes hebben opgegeten. De politie zal naar het dorp gaan om een onderzoek in te stellen. 

Dit bericht delen

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Wij gebruiken cookies om de website goed te laten werken en om volledig anoniem het gebruik van onze website te analyseren.